جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه/ مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را نیز امری ضروری دانست و بیان کرد: شهدا با ایثار جان خود این انقلاب ارزشمند را از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم مفتح زاده، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی، امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی مدارس حوزه های علمیه شهر اراک که با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید برای خواهران طلبه،اظهار داشت: امید است شاهد درخشش طلاب در بخش های مختلف علمی، فرهنگی و ... باشیم.

وی گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را نیز امری ضروری دانست و بیان کرد: شهدا با ایثار جان خود این انقلاب ارزشمند را از خود به یادگار گذاشتند.

مفتح زاده با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس سراسر درس ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری و ایمان است که این فرهنگ متعالی باید در مدارس، دانشگاه ها، مساجد و ... تبیین شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی همچنین به نقش بانوان طلبه در جامعه به ویژه در این زمان اشاره کرد و گفت: ما باید به درستی آموزش ببینیم و این درس ها را به درستی به اقشار مختلف جامعه ارایه دهیم.

مفتح زاده با اشاره به اهمیت جهاد تبیین خاطر نشان ساخت: همه باید در راستای جهاد تبیین گام های اساسی برداریم و ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.

وی در پایان از شهید اکبر زاده و جانباز ربیعی برای طلاب خاطراتی بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha